joi, decembrie 8, 2022

PUNEM REALITATEA SUB LUPĂ

spot_img
AcasăExterneCompaniile occidentale de top care operează în continuare în Rusia. Lista publicată...

Companiile occidentale de top care operează în continuare în Rusia. Lista publicată de Ministerul de Externe al Ucrainei

Ucraina a enumerat luni 50 de branduri occidentale care continuă să opereze în Rusia.

Ministrul ucrainean de Externe, Dmytro Kuleba, a cerut boicotarea respectivelor companiilor, acuzându-le că „finanțează genocidul”.

„Companiile internaționale care continuă să opereze în Rusia finanțează direct crimele de război rusești și genocidul comis asupra ucrainenilor”, a spus Kuleba.

„Îmi reiterez apelul către clienții și partenerii companiilor în cauză să le boicoteze până când acestea nu vor mai face profituri sângeroase și se vor retrage din Rusia”, a mai zis acesta.

Ministerul de Externe al Ucrainei a distribuit pe Twitter o imagine care prezintă logo-urile brandurilor respective, descrierea postării fiind „Top 50 de branduri din Europa și America de Nord care continuă să opereze în Rusia conform datelor din 2 noiembrie 2022”.

Nestle, P&G, Johnson & Johnson, Philips, Siemens, Bayer, Unilever, Danone, Kimberly-Clark, ING, UniCredit, Aegon, Merck, Lilly, Sanofi, Veolia, Cargill, ADM, Roche, Valeo. , Schlumberger, Engie, Metro, Abbvie, Auchan, HSBC, Aviva, Pfizer și AstraZeneca sunt o parte dintre companiile enumerate de Guvernul de la Kiev.

Imediat după începerea invaziei rusești la scară largă asupra Ucrainei, o serie de companii internaționale au anunțat că nu vor mai opera în Rusia. Astfel, peste 1.000 de companii din întreaga lume s-au retras în diferite proporții din Rusia.

Ministerul ucrainean de Externe citează Yale Chief Executive Leadership Institute 2022 ca sursă, iar companiile de top sunt alese în funcție de veniturile lor.

Echipa de cercetători ai Yale Chief Executive Leadership Institute este condusă de Jeffrey Sonnenfeld, profesor la Yale School of Management. Cercetătorii monitorizează constant companiile care au părăsit Rusia și pe cele care rămân.

Sonnenfeld a declarat anterior pentru Newsweek că firmele de servicii profesionale, respectiv companiile mari din domeniul petrolului și cele din domeniul tehnologiei au reacționat cel mai rapid în raport cu agresiunea rusească la scară largă.

„Am fost surprinși de faptul că acestea au fost primele trei categorii care au reacționat, iar, în mod ciudat, moda, parfumurile, bunurile de larg consum, chiar și agențiile de publicitate – oameni care se mândresc că citesc sentimentele publicului – au întârziat surprinzător”, a precizat acesta. (sursa: Newsweek)

ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole Populare

spot_img

Articole Populare