joi, martie 28, 2024

PUNEM REALITATEA SUB LUPĂ

AcasăȘtiri InterneANRE a integrat asistentul virtual Eva cu ChatGPT

ANRE a integrat asistentul virtual Eva cu ChatGPT

ChatGPT, chatbot-ul lansat de OpenAI anul trecut, devine din ce în ce mai popular: Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei anunță că asistentul virtual Eva a fost integrat cu ChatGPT.

Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) a implementat anul trecut asistentul virtual Eva pentru utlizarea platformei online de schimbare a furnizorului de energie electrică și de gaze naturale la nivel național (POSF). Acum, autoritatea anunță un upgrade: integrarea chatbot-ului ChatGPT.

Integrarea asistentului virtual Eva cu GPT conduce la posibilitatea de a răspunde într-un grad ridicat de acurateţe la întrebările, curiozitățile și chiar la problemele utilizatorilor POSF. Astfel răspunsurile oferite sunt detaliate, fiabile și acolo unde este cazul, asistentul virtual Eva îndrumă către instituțiile abilitate a oferi ajutor consumatorilor finali dacă întrebările adresate vizează subiecte din sfera altor instituții”, arată vineri ANRE.

Potrivit instituției, în ultima săptămână, consumatorii finali au transmis către Eva aproximativ 1.500 întrebări legate de utilizarea POSF, procesul de schimbare a furnizorului, de contractare și informaţii generale cu privire la sectorul energiei.

De astăzi, 24.03.2023, performanțele asistentului virtual Eva, în ceea ce privește acuratețea răspunsurilor oferite precum și interacțiunea generală a acestuia cu utilizatorii POSF, s-au îmbunătățit considerabil întrucât foloseşte un nou algoritm de învăţare, ChatGPT cum mai este cunoscut, furnizat de celebra platformă OpenAI„, mai arată ANRE.

În prezent, în POSF sunt înregistrați 102 furnizori de energie electrică, 73 furnizori de gaze naturale, 41 operatori de rețea de energie electrică și 35 de operatori de rețea de gaze naturale, precum și 34.947 de clienți finali.

ANRE mai arată că integrarea ChatGPT, respectiv adoptarea „acestor măsuri de simplificare a procedurilor administrative pentru toți consumatorii implicați în procesul de schimbare a furnizorului de energie electrică şi de gaze naturale, concomitent cu implementarea soluției informatice intuitive și inovative POSF„, conduce la derularea procesului tehnic de schimbare a furnizorului în 24 de ore, îndeplinind astfel cerințele europene.

Georgiana Costea
Georgiana Costea
Licențiată în Relații Internaționale și Studii Europene, cu un masterat în același domeniu, Georgiana Costea a debutat în presă abordând politica internă și externă. Între timp, s-a concentrat pe zona economică, cu accent pe energie și IT, în cadrul revistei de business Forbes România.
ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole Populare

spot_img

Articole Populare