sâmbătă, septembrie 24, 2022

PUNEM REALITATEA SUB LUPĂ

spot_img
AcasăEditorialCătălin Drulă: "Cum să facem noi PNRR cu căpușele înfipte în vena...

Cătălin Drulă: „Cum să facem noi PNRR cu căpușele înfipte în vena statului?”

Fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, susține că în acest moment proiecte importante de infrastructură bat pasul pe loc. Acesta vorbește despre mari întârzieri la Autostrada A7, un proiect gigantic, în valoare de 3 miliarde de euro.

Drulă susține că Sorin Grindeanu ar trata superficial această șansă unică a României de o șansă care apare o dată la o generație și e nemulțumit de faptul că nici până acum nu a fost desemnat un câștigător la licitațiile celor 3 loturi din autostrada A7 Ploiești – Buzău.

O șansă istorică pentru România, PNRR, este făcută praf de PSD-PNL. Cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din toate PNRR-urile din Europa, autostrada A7, bate pasul pe loc și deja intrăm în mari întârzieri. Vorbim de un proiect de 320km și 3 mld €! Adică mai mult decât a cheltuit România pentru toate autostrăzile în ultimii 10 ani. Nu visam la acești bani care reprezintă o oportunitate o dată la o generație. Și ne-am bătut cu ardoare la Bruxelles acum un an ca să-i obținem. DA, PSD-ule, SUNT SUPĂRAT că își bate joc Grindeanu de această șansă.”, susține Cătălin Drulă.

Nici restul proiectelor de infrastructură rutieră finanțate prin PNRR n-ar sta mai bine. Drulă susține că în cazul A8 nu a fost finalizat studiul de fezabilitate, nu s-a obținut acordul de mediu obținut și suntem departe de momentul lansării licitației de lucrări și pentru reînnoirile, ridicările de restricții și electrificările pe magistralele București – Pitești, Constanța – Mangalia, Giurgiu – Videle, Reșița – Voiteni n-a fost lansată nici până acum licitația.

Mai mult, nici pentru magistrala bucureșteană M4 Gara de Nord – Filaret nu există până în acest moment avize obținute, studiu de fezabilitate aprobat sau acord de mediu.

PSD la Transporturi, în schimb: angajări de clientelă, măriri de organigrame, posturi noi, nu scapă nimic de băieții și fetele mufați la banul public. Cum să facem noi PNRR cu căpușele înfipte în vena statului?„, se întreabă fostul ministru al Transporturilor.

REDACTIA
REDACTIAhttps://investigatoria.ro/
Investigatoria este un site on-line de investigație, reportaje și știri cu acoperire națională, care își propune să aducă în România conceptul de “jurnalism constructiv “. Practic, el pune laolaltă problema și soluția ei, astfel încât să genereze schimbare autentică în societate. Încă de la început, publicația a abordat subiecte dificile care au avut impact nu doar la nivelul traficului, ci și la nivelul efectelor. S-au scris investigații din domeniul traficului de persoane, fraudelor din fonduri europene, spălării de bani, corupției și traficului de influență. Pe termen lung, Investigatoria își propune, așa cum susține și prin motto, să pună realitatea sub lupă și să dea un cadru inovativ de înțelegere a lumii, exact așa cum e ea: cu lumini și umbre.
ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Articole Populare