Cătălin Drulă: „Principalul constructor de autostrăzi din România a oprit lucrările și a părăsit șantierul autostrăzii A3 Transilvania”

Cătălin Drulă: „Principalul constructor de autostrăzi din România a oprit lucrările și a părăsit șantierul autostrăzii A3 Transilvania”

Singura autostradă din România la care încă se mai lucra a fost părăsită de constructor. Pe durata a 42 de kilometri, între Cluj și Zalău, nu se mai află niciun muncitor, pentru că au crescut prețurile la materialele de construcție, ceea ce a determinat abandonarea singurului proiect din PNRR Transporturi pe care se efectuau lucrări.

Fenomenul este adus în atenția publicului de fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, care susține că actuala guvernare nu a mișcat un deget pentru a împiedica abandonarea acestui mare proiect, în valoare de 400 de milioane de euro. Vorbim despre 42 de kilometri de autostradă, pe ruta dintre Cluj și Zalău, pe A3 Transilvania. Motivul retragerii constructorului a fost creșterea fulminantă a costurilor materialelor de construcție.

De luni de zile întreaga piață de construcții din România cere Guvernului o soluție decentă pentru creșterea fulminantă a prețurilor materialelor de construcții. Între timp, Ciolacu, Ciucă și Grindeanu fac ce știu cel mai bine: îi duc pe toți cu zăhărelul. Au dat 2 ordonanțe de urgență pentru ajustarea prețurilor care, în loc să rezolve problema, au adâncit-o și mai tare. Nu au bani de dat pentru autostrăzi, căi ferate, spitale și școli. În schimb au pentru pensii speciale, mii de pile de partid angajate la stat sau PNDL-uri de miliarde. Însă astăzi s-a umplut paharul. Principalul constructor de autostrăzi din România a oprit lucrările și a părăsit șantierul autostrăzii A3 Transilvania, sectorul dintre Nădășelu și Poarta Sălajului. „, a atras atenția Cătălin Drulă.

În acest moment, cei 42 de kilometri sunt abandonați și niciun muncitor nu mai lucrează la construirea proiectului, singurul care se alimenta din bani europeni și singurul care se afla în lucru. Situația este cu atât mai gravă, cu cât este vară și sezonul ar fi permis creșterea nivelului de productivitate al muncitorilor și finalizarea cât mai rapidă a lucrării.

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.