vineri, mai 3, 2024

PUNEM REALITATEA SUB LUPĂ

AcasăInstantaneu PoliticUSR: Blocaj total la Ministerul Transporturilor pe proiecte noi. Grindeanu nu a...

USR: Blocaj total la Ministerul Transporturilor pe proiecte noi. Grindeanu nu a lansat nicio licitație pentru autostrăzi noi în 2023

USR avertizează că există un blocaj total la Ministerul Transporturilor în ceea ce privește lansarea de proiecte rutiere noi. Ministrul PSD Sorin Grindeanu nu a lansat nicio licitație pentru autostrăzi sau drumuri noi în 2023.

Anul acesta se vor inaugura autostrăzi și drumuri expres contractate sau intrate în șantier în 2021. Însă, pentru ca România să continue seria inaugurărilor consistente de proiecte și după 2026, trebuie lansate de anul acesta licitații pentru proiecte noi.

”Grindeanu nu vrea dezvoltare pe termen lung pentru România. Se mulțumește să culeagă roadele semănate de USR în 2021 și cam atât. După el, potopul. Deși de 2 ani promite marea cu sarea, în 2023 nu a lansat nici măcar o licitație pentru autostradă sau drum expres nou. Iar lista de restanțe e lungă. Vorbim despre mai bine de 550km de drumuri noi cu contracte de proiectare mult întârziate în mandatul lui Grindeanu”, a declarat Horațiu Cosma, fost secretar de stat USR în Ministerul Transporturilor.

Printre proiectele rutiere cu probleme se numără: autostrada A8 Unirii sectorul montan dintre Miercurea Nirajului și Leghin (circa 150km), autostrada A7 Pașcani – Suceava – Siret (100km), autostrada Timișora – Moravița (70km), autostrada A13 Brașov – Făgăraș (40km), autostrada Alternativa Techirghiol (30km), drumul expres Craiova – Tg. Jiu (110km), drumul expres Bacău – Piatra Neamț (50km), drumul expres Oar – Satu Mare (15km).

Nota Redacției: Conținutul acestui material face parte dintr-un comunicat de presă și reprezintă unilateral opinia USR.

REDACTIA
REDACTIAhttps://investigatoria.ro/
Investigatoria este un site on-line de investigație, reportaje și știri cu acoperire națională, care își propune să aducă în România conceptul de “jurnalism constructiv “. Practic, el pune laolaltă problema și soluția ei, astfel încât să genereze schimbare autentică în societate. Încă de la început, publicația a abordat subiecte dificile care au avut impact nu doar la nivelul traficului, ci și la nivelul efectelor. S-au scris investigații din domeniul traficului de persoane, fraudelor din fonduri europene, spălării de bani, corupției și traficului de influență. Pe termen lung, Investigatoria își propune, așa cum susține și prin motto, să pună realitatea sub lupă și să dea un cadru inovativ de înțelegere a lumii, exact așa cum e ea: cu lumini și umbre.
ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

1 COMENTARIU

  1. Cu toate astea, la rotativa guvernamentală din iunie, 2023 Sorin Grindeanu s-a cramponat să rămână șef la ministerul Transporturilor, desi protocolul coalitiei PSD-PNL prevedea in mod expres că „Ministrul Transporturilor din partea PSD va fi înlocuit cu nominalizarea pentru acest portofoliu din partea PNL” . Grindeanu este absolvent de informatică și a condus o firmă de instalații și un hotel. Nu are niciun fel de experiență în domeniul transporturilor. Si totusi, ce-l mâna pe el în luptă:
    (vezi: https://tirmagazin.ro/coloana-5/c5-de-ce-trebuie-ca-grindeanu-sa-ramana-ministru-al-transporturilor)
    Cu toată lipsa de performantă in domeniul transporturilor , unii lingăi din PSD îi ridică osanale: „cel mai performant Ministru al Transporturilor din ultimii 33 de ani, dl. Sorin Grindeanu”
    Vezi si: https://gazetadebistrita.ro/bogdan-ivan-am-ajuns-la-km-0-al-democratiei-din-romania/

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole Populare

spot_img

Articole Populare