Unul dintre cei mai mari jucători din industria FMCG la nivel global, grupul anglo-olandez Unilever a decis vânzarea brandurilor românești din sectorul de hrană sănătoasă Frufru şi Urban Monkey. Cele două business-uri se întorc la fondatorul lor, Mihai Simiuc.
Potrivit oficialilor Unilever, această nouă tranzacție nu include unitatea de producție și Cooperativele Frufru. „În urma unei analize strategice detaliate, Unilever a decis să vândă brandurile Frufru și Urban Monkey către Mihai Simiuc, fondatorul acestora. (…) Mihai Simiuc urmează să dezvolte un nou capitol pentru brandurile Frufru și Urban Monkey, promovând în continuare un stil de viață sănătos”, arată un comunicat de presă.
„Prioritatea Unilever este, în acest moment, susținerea tuturor colegilor impactați de această transformare. Ne-am luat angajamentul de a asigura un tratament echitabil și respectuos, în acord cu principiile noastre de lungă durată. Punem un accent puternic pe rolul oamenilor și al echipei în conturarea identității noastre de business și le vom oferi colegilor noștri tot suportul necesar în această perioadă de tranziție”, mai arată reprezentanții.
Recent, grupul Unilever a anunţat că închide până la finalul lui 2024 fabrica de detergent pudră de la Ploieşti, unde se producea brandul românesc Dero, activitatea urmând să fie relocată.
Pe piața din România, Unilever activează de peste 30 de ani, compania având în portofoliu 20 de branduri.