Clotilde Armand arată în premieră costurile suportate de bugetul public al Sectorului 1 pe vremea fostei administrații cu un singur spot publicitar. Sute de mii de lei au ajuns astfel în conturile televiziunilor Antena3, B1TV și RTV.
314.370,oo este suma care a intrat în conturile Antenei 3 pentru difuzarea unui singur spot publicitar de la fosta administrație a Sectorului 1. O sumă comparabilă a încasat pe același spot publicitar și RTV, iar peste 35.000 de lei au mers la B1TV. Dezvăluirea a fost făcută de primarul actual al Sectorului 1, Clotilde Armand, care consideră că plata acestor sume din bugetul public este, în fapt, o risipă.
„S-a terminat cu risipa banilor publici către televiziunile controlate de securiști dovediți sau fugari infractori. Cu banii aceștia noi preferăm să construim școli și spitale. „, a scris Clotilde Armand pe Facebook.
Tot ea a dezvăluit cu câteva săptămâni în urmă faptul că banii publici au fost cheltuiți constant pe promovarea unor obiective de interes local, un exemplu fiind cel al unui spital care nu există. Atunci era vorba despre alocarea unor sume către B1 TV: 100.050 euro pentru 667 spoturi; Romania TV: 70.000 euro pentru 75 spoturi; Digi 24: 70.000 euro pentru 75 spoturi; Luju.ro: 50.000 euro și Luis Lazarus Live: 30.000 euro.
Primarul Sectorului 1 nu mai are disponibilitatea celor din administrația anterioară de a pompa bani în presă, motiv pentru care prezintă aceste cheltuieli, dar și cu intenția de a explica, probabil, de ce imaginea ei publică este afectată în cadrul emisiunilor realizate de televiziunile menționate anterior.