duminică, septembrie 25, 2022

PUNEM REALITATEA SUB LUPĂ

spot_img
AcasăȘtiri InterneSpot publicitar plătit cu sute de mii de lei de fosta administrație...

Spot publicitar plătit cu sute de mii de lei de fosta administrație a Sectorului 1 către Antena 3, B1 TV și RTV

Clotilde Armand arată în premieră costurile suportate de bugetul public al Sectorului 1 pe vremea fostei administrații cu un singur spot publicitar. Sute de mii de lei au ajuns astfel în conturile televiziunilor Antena3, B1TV și RTV.

314.370,oo este suma care a intrat în conturile Antenei 3 pentru difuzarea unui singur spot publicitar de la fosta administrație a Sectorului 1. O sumă comparabilă a încasat pe același spot publicitar și RTV, iar peste 35.000 de lei au mers la B1TV. Dezvăluirea a fost făcută de primarul actual al Sectorului 1, Clotilde Armand, care consideră că plata acestor sume din bugetul public este, în fapt, o risipă.

S-a terminat cu risipa banilor publici către televiziunile controlate de securiști dovediți sau fugari infractori. Cu banii aceștia noi preferăm să construim școli și spitale. „, a scris Clotilde Armand pe Facebook.

Tot ea a dezvăluit cu câteva săptămâni în urmă faptul că banii publici au fost cheltuiți constant pe promovarea unor obiective de interes local, un exemplu fiind cel al unui spital care nu există. Atunci era vorba despre  alocarea unor sume către B1 TV: 100.050 euro pentru 667 spoturi; Romania TV: 70.000 euro pentru 75 spoturi; Digi 24: 70.000 euro pentru 75 spoturi; Luju.ro: 50.000 euro și Luis Lazarus Live: 30.000 euro.

Primarul Sectorului 1 nu mai are disponibilitatea celor din administrația anterioară de a pompa bani în presă, motiv pentru care prezintă aceste cheltuieli, dar și cu intenția de a explica, probabil, de ce imaginea ei publică este afectată în cadrul emisiunilor realizate de televiziunile menționate anterior.

 

REDACTIA
REDACTIAhttps://investigatoria.ro/
Investigatoria este un site on-line de investigație, reportaje și știri cu acoperire națională, care își propune să aducă în România conceptul de “jurnalism constructiv “. Practic, el pune laolaltă problema și soluția ei, astfel încât să genereze schimbare autentică în societate. Încă de la început, publicația a abordat subiecte dificile care au avut impact nu doar la nivelul traficului, ci și la nivelul efectelor. S-au scris investigații din domeniul traficului de persoane, fraudelor din fonduri europene, spălării de bani, corupției și traficului de influență. Pe termen lung, Investigatoria își propune, așa cum susține și prin motto, să pună realitatea sub lupă și să dea un cadru inovativ de înțelegere a lumii, exact așa cum e ea: cu lumini și umbre.
ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Articole Populare